Wikia

1. Mario vs Minecraft Steve
Mariovsstevetb.jpg
Gepubliceerd op: 9 juni, 2015
Het gesnorde icoon van vroeger, Mario, en blokjes plaatsende icoon van nu, Minecraft Steve, rappen tegen elkaar om erachter te komen wie het echte game icoon is.
2. Batman vs Dracula
Batmanvsdraculatb.jpg
Gepubliceerd op: 7 november, 2014
Superheld en miljonair, Batman, en duistere vampier, Dracula, rappen tegen elkaar om uit te vinden wie het echte wezen van de nacht is.
3. Kapitein Iglo vs Jack Sparrow
Iglovssparrowtb.jpg
Gepubliceerd op: 7 januari, 2015
De kapitein met de krokante vissticks, Kapitein Iglo, en kapitein met het goud, Jack Sparrow, rappen tegen elkaar om te testen wie de betere kapitein is.
4. Jedediah vs Octavius
Jedevsoctatb.jpg
Gepubliceerd op: 2 februari, 2015
Cowboy van het wilde westen, Jedediah, en Romeinse keizer, Octavius, rappen tegen elkaar om uit te vinden wie er overblijft in de arena als overwinnaar.
5. Sub-Zero vs Elsa
Subzerovselsatb.jpg
Gepubliceerd op: 22 mei, 2015
De ijzige eindbaas, Sub-Zero, en kille koningin, Elsa, rappen tegen elkaar om te zien wie de coolste is.
6. Pokemon vs South Park
Pokevssptb.jpg
Gepubliceerd op: 17 juli, 2015
Trainer uit Pallet Town, Ash Ketchum, en twee beste vrienden, Stan Marsh en Kyle Broflovski, rappen tegen elkaar om uit te vinden wie dit gevecht kan volhouden.
7. Tony Stark vs Tyrion Lannister
Starkvslannistertb.jpg
Gepubliceerd op: 25 september, 2015
Genie, biljonair en filantroop, Tony Stark, en geld uitgevende dwerg, Tyrion Lannister, rappen tegen elkaar om erachter te komen wie het best met zijn geld omgaat.
8. Ronaldo vs Messi
Ronaldovsmessitb.jpg
Gepubliceerd op: 9 oktober, 2015
Portugese aanvaller, Cristiano Ronaldo, en Argentijnse profvoetballer, Lionel Messi, rappen tegen elkaar om erachter te komen wie de betere voetballer is.
9. Deadpool vs ..
Deadpoolvs..tb.jpg
Gepubliceerd op: 11 decemberi, 2015
Regenererende anti-superheld, Deadpool, en uhm... uhm... dit begint al goed!                             
10. Slender Man vs Purple Guy
Slendervsguytb.jpg
Gepubliceerd op: 22 januari, 2016
Bovennatuurlijk wezen, Slender Man, en mysterieuze kerel, Purple Guy, rappen tegen elkaar om erachter te komen wie het engst is.
11. April & Casey vs Shredder
Shreddervsa&ctb.jpg
Gepubliceerd op: 10 juni, 2016
'Lifestyle Reporter', April O'Neil, en politie agent, Casey Jones, rappen tegen de antagonist van de Teenage Mutant Ninja Turtles, Shredder!

Around Wikia's network

Random Wiki